O kancelarii
meditor - "przemyślane działanie mające doprowadzić do osiągnięcia określonego celu"
Nasza Kancelaria prowadzi działalność w zakresie reprezentowania osób fizycznych oraz firm w dochodzeniu odszkodowań od towarzystw ubezpieczeniowych oraz innych podmiotów zobowiązanych do naprawienia szkody.
Prowadzimy także postępowania, najczęściej bezpośrednio, przeciwko zagranicznym towarzystwom ubezpieczeniowym (wypadki komunikacyjne), przede wszyskim w Niemczech, Austrii, Anglii, Czechach, Danii i Holandii.
Historia
rozpoczęcie działalności pod kątem obsługi postępowań o świadczenia odszkodowawcze od ubezpieczycieli i innych podmiotów, o zasięgu ogólnokrajowym, oraz w państwach UE (wypadki komunikacyjne)
zatrudniamy prawników (adwokatów, radców prawnych, aplikantów radcowskich, adwokackich) ściśle współpracujemy z kancelariami prawnymi na terenie kraju oraz za granicą jak również biegłymi rzeczoznawcami, lekarzami-specjalistami z zakresu chirurgii, ortopedii, neurologii, psychologii i innych dziedzin.
liczne, wygrane procesy na drodze sądowej, ubezpieczyciele mają świadomość, że brak zapłaty należnego świadczenia w postępowaniu przedsądowym skutkować będzie skierowaniem sprawy na drogę sądową, a to silne argumenty w konfrontacji. Do chwili obecnej Kancelaria uzyskała ponad 70 000 000 zł świadczeń odszkodowawczych.
Praca
Nasza kancelaria stale rozszerza swój zakres działalności i ilość postępowań odszkodowawczych, w zwiazku z tym poszukujemy do współpracy:
- aplikantów, Radców prawnych, adwokatów na terenie Polski do współpracy przy prowadzeniu postępowań cywilnych - odszkodowawczych i karnych. W zgłoszeniu prosimy o wskzanie doświadczenia w w/w postępowaniach oraz obsługiwane sądy (zakres miejscowy),
- aplikantów radcowskich i adwokackich do pracy w kancelarii we Wrocławiu przy obsłudze postępowań odszkodowawczych,
- studentów prawa do odbycia płatnych praktyk i ewentualnej pomocy przy obsłudze postępowań odszkodowawczych,
- doradców ds. odszkodowań w całej Polsce - w celu pozyskiwania klientów i współpracowników Kancelarii,
- specjalistów ds. marketingu w celu budowy sieci partnerskiej oraz sprzedaży naszych usług.
Osoby zainteresowane prosimy o kontaktz naszą kancelarią pod adresem: praca@meditor.net.pl
Poznaj nasz Zespół
Etapy
Podstawowe etapy postępowania po zgłoszeniu wypadku/szkody w naszej Kancelarii
- Zgłoszenie wypadku lub szkody wraz z opisem okoliczności zdarzenia, które doprowadziło do strat materialnych, zdrowotnych lub śmierci.
- Analiza zasadności roszczenia pod kątem obecnego stanu prawnego oraz możliwości uzyskania należnego odszkodowania lub zadośćuczynienia.
- Postępowanie przedsądowe prowadzące do wyczerpania możliwości ugodowego zakończenia postępowania.
- Postępowanie sądowe w przypadku kiedy postępowanie przedądowe nie odniosło oczekiwanego skutku.
Nasze cele
Naszym podstawowym celem jest uzyskanie jak najwyższych świadczeń odszkodowawczych
Nasi prawnicy, nie są w stanie przywrócić naszym klientom zdrowia lub życia. Naszym celem jest więc uzyskanie jak najwyższych świadczeń odszkodowawczych. Ale czesto nie jest to dla nas jedyny cel. Nasi prawnicy winni zachować dystans od sprawy i nie angażować się w nią emocjonalnie, ale zasadę tę stosujemy w "złagodzonej" wersji co doceniają nasi Klienci.
Aby wygrywać sprawy trzeba umieć określić kilka podstawowych elementów (co bywa często bardzo trudne nawet dla nas):
- kto jest zobowiązany do naprawienia szkody,
- jakie świadczenia przysłaugują w danym przypadku,
- w jakiej wysokości świadczenia są należne.
Działają w zespole prawników wspólnie rozwiązujemy najtrudniejsze sprawy osiągając znakomite efekty.
Opinie
Maria Cz.
"O odszkodowanie dla mnie starał się adwokat. Dostałam 3.000 zł odszkodowania. Postanowiłam skonsultować sprawę jeszcze z kimś innym i trafiłam do MEDITORA. Po ich interwencji dostałam dodatkowe 20.000 zł. To prawdziwi profesjonaliści."
poszkodowana w wypadku z 22 lutego 2006 r.
we Wrocławiu
Grażyna Z.
"Z moich doświadczeń z firmą MEDITOR wynika, że nie tylko są fachowcami najwyższej klasy w swojej dziedzinie, ale są również niezwykle uprzejmi i życzliwi wobec klientów. Dla mnie jest to bardzo ważne, kiedy widzę, że jako klientka jestem dla nich ważna, szanują mnie i mój czas. Ponadto jest to firma nastawiona na pomoc i doradztwo klientowi, a nie na zarobienie na nim."
Poszkodowana w wypadku z dnia 26 kwietnia 2006 w Sobótce